Ligatus voegt DoubleClick bid Manager toe als DSP-partner van haar Programmatic Native Platform

27/06/2017
by Araceli Almada

Hilversum, 27 juni, 2017 - Het partnerschap dat deze maand is gestart, is een mijlpal in de ontwikkeling van Ligatus sinds haar toetreding tot de programmatic native markt. Met DoubleClick Bid Manager is een belangrijke wereldspeler toegevoegd aan de lijst met internationale DSP patforms die in de afgelopen 12 maanden zijn geïntegreerd met Ligatus. Tegelijkertijd laat het partnerschap met DBM de groeiende behoefte zien van nationale en internationale adverteerders aan programmatic native adverteren en het versterkt de leidende positie van Ligatus als leverancier van native advertising oplossingen.

DoubleClick bid Manager (DBM) geeft haar klanten toegang tot het premium bereik van Ligatus. Met het DoublickClick platform kunnen adverteerders campagnes opzetten en audience-data van iedere bron gebruiken. Google's eigen ontwikkelde technologie voor bidding, targeting en optimalisitie zorgt voor real time inzicht in de campagne en rapporteert over de campagneresultaten op mobiel, desktop en video op één overzichelijk plaats.

Danksij het partnerschap tussen DBM en Ligatus hebben nog meer mediabureaus en wereldwijde klanten de mogelijkheid om het native bereik van Ligatus in te kopen. Het Ligatus netwerk bestaat uit meer dan 1400 premium websites in 10 landen, en genereert ongeveer 37 miljard ad impressies per maand. Dat is het grootste native bereik in Europa. De geselecteerde redactionele partner-sites met premium bezoekers heben een hoog conversie-potentieel.

Klaus Ludemann, CEO von Ligatus zegt: "Wij zijn heel blij met DoubleClick Bid Manager als partner voor ons programmatic native platform. Veel von onze klanten hebben lang op deze samenwerking gewacht. Met deze integratie hebben vrijwel alle mediabureaus toegang tot ons programmatic native bereik. Dit is de perfecte basis om ins succesverhaal in deze markt voort te zetten en het vergroot onze internationale relevantie in deze groeinmarkt."