Ligatus Nederland gaat een nieuw tijdperk in met Nick Kalse als Managing Director

On 28/08/2018 by Araceli Almada

Hilversum, August 28, 2018 - Ligatus, de leading native advertising provider laat weten dat Nick Kalse wordt gepromoveerd tot Managing Director van de Nederlandse vestiging.

Nick neemt deze rol per 1 september over van Michel Hoekstra, die na 9 jaar het bedrijf verlaat. Kalse rapporteert aan de Chief Operating Officer, Julien Mosse.

Kalse is bij Ligatus begonnen als stagiair en maakt sindsdien een grote groei door binnen het bedrijf. Hij was campagne manager en vervolgens Head of Programmatic. In die laatste functie was het een key speler bij het uitrollen van het LiquidM systeem, de DSP (Demand Side Platform) van Ligatus.

Door zijn ervaring en kennis heeft Nick een brede kijk op het gehele Native Advertising proces, van buyer tot seller. Hij zal nu een prominente rol gaan spelen in de positionering van Ligatus als de primaire solution provider van programmatic native advertising in de Nederlandse markt.

Nick Kalse, Managing Director van Ligatus Nederland: "Ik ben vereerd en dankbaar dat ik de rol van Michel Hoekstra mag overnemen. Als marktleider in Nederland is het onze missie om voor consumenten een betere advertentie-ervaring te realiseren en op die manier de industriestandaard te zetten. Wij zijn sterk in onze service en relatie met adverteerders, mediabureaus, uitgevers en geïntegreerde DSP’s. Dit wil ik voortzetten en verder uitbouwen in de komende periode”.

Julien Mosse, Chief Operating Officer bij Ligatus: “Wij zijn erg blij met Nick in ons team en de grote bijdrage die hij heeft geleverd bij de groei van het bedrijf. Hij heeft bewezen een key speler te zijn bij de snelle groei van de Nederlandse markt. Ik weet zeker dat onder de leiding van Nick het hoge serviceniveau wordt voortgezet, dat we sterk blijven groeien en onze native advertising solutions kunnen blijven leveren aan bestaande en aan nieuwe klanten”.